sâmbătă, 4 septembrie 2010

Raport de imigrare - Ganduri si uimiri de inceput

Dragii mei,

Stiti ce zisa olteanu’ cand vazu marea prima data? “Muicaaaa, ce de-a Jii!!!”. Stiti ce spusei io in calitatea mea de nou Oltarian (Oltean + Ontarian®), cand vazui Toronto ? “Muicaaaaa, ce de-a Craiove si Bucuresti la un loc!!!”

In sfarsit am terminat acomodarea la noul fus orar. Mintea mea a incetat sa imi mai spuna, pe la ora 3-4 aici, ca e timpul de mers la culcare, si a inceput sa suporte din ce in ce mai usor sa o contrazic :) cu promisiunea unui somn zdravan intr-un tarziu. Si iata ca pot sa scriu despre ceea ce a fost “aterizarea mea in Canada”.
Pe scurt: Am ajuns cu bine si invat sa traiesc in Canada . Si va dau acum un semn ca sunt bine, dupa 10 zile de acomodare.

Pe lung, pentru cei interesati … in postul urmator. Plin de detalii si cateva impresii culese in primele 10 zile de viata in Canada. Am dat raspunsuri catorva intrebari adresate de unii dintre voi si catorva intrebari pe care stiu ca abia asteptati sa mi le adresati :) , am adaugat de la mine numai "cateva nimicuri" si niste lucruri importante si asa s-a nascut istorisirea. Lunga si cu multe detalii, pentru unii inutile, asa ca imi cer scuze. Daca totusi va mana curiozitatea si va va "rabda rabdarea" sa o cititi pana la capat, sper sa va placa. Nu contine decat varful icebergului ...

Va doresc lectura placuta si … sa ne auzim cu bine!

RalooK

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu