miercuri, 1 septembrie 2010

Buna seara, dragul meu jurnal de imigrare

Incep acest blog pentru ca:
1. Am chestii de spus despre noua viata
2. e mai usor si mai eficient asa, decat pe mailuri

... nu pentru ca:
1. ceea ce am de spus este de interes sau extrem de important pentru publicul larg (cel putin nu e mai important decat multe lucruri impartasite cu talent pe alte bloguri).Dimpotriva, as spune.
2. am mare talent la scris (cu riscul de a repeta cele de mai sus..."dimpotriva, as spune")

Ceea ce am de povestit ii priveste pe o mana de oameni, familia si prietenii mei, care insa pot sa citeasca daca vor si cand vor ceea ce traiesc, evitand astfel casuta postala si disperarea sutelor de mesaje necitite, imagine foarte demotivanta, de altfel.

In fine, balbaielile sa mi le iertati, voi invata cum se mesteca si cum se inghite activitatea asta pe parcurs.


Pana la urmatoarea postare...Noapte buna tuturor, oriunde va aflati.

RalooK

9 comentarii:

  1. Salut draga mea! si salut idea ta de a posta pe un blog experientele tale! Ce sa zic, imi convine de minune. Aflu vesti de la tine, despre tine si tot ce te inconjoara, am parte de o lectura placuta si ma amuz teribil cunoscandu-ti stilul!

    Te imbratisez cu mult drag si dor! (acum mai mult decat atunci cand erai in tara si n-avem timp nici de o cafea :) )

    Te voi citi!
    Pup!

    fata sunt catalina, da' astia ma scriu cu fondul proprietatea :))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam, Cata! :)

    cafea si o vorba in biroul de la 3 :) Imi place imaginea! Te imbratisez si eu si ai grija de tine!

    RalooK

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun, si eu o sa citesc, cum ziceam...:)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci... (sunt un roman foarte bine orientat si incep cu deci)... m-am distrat de o mare exceptie si o adanca profunzime pe blogul tau. Stau cu ochii in monitor si rad de una singura... eu de fapt rad cu tine ca mi te si inchipui povestindu-mi-le fatza in fatza.


    AAAA!!! a propos de pat...aici sora ta! Deci... tu sa fii dragutza si sa achizitionezi un pat pliant de inaltime normala ca altfel... ma rog... ma multumesc si cu un scaunel, important este ca, in momentul indepartat in care voi ajunge eu la tine, sa am posibilitatea sa dorm in pat nu pe paturi, adica pe jos!

    Te pupez si tare mi-e dor de matale

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai venit in tara paturilor inalte! Enervante, stai sa vezi cand vrei sa iei asternuturi si iti trebuie si "fusta" pentru pat... Dar noroc ca s-a inventat IKEA cu europenismele ei:))
    Cu TVA-ul canadian, chiar e frustrant sa tot calculezi la inceput, dupa o vreme renunti. Oricum ai noroc ca de curand s-a inventat taxa unica, pana acum erau 2 si naiba le intelegea logica, ca la unele platei numai o taxa, la altele ambele, la altele nici una:(
    Da imi plac comentariile tale, ma vad pe mine acum un an, Hi Hi Hi

    RăspundețiȘtergere
  6. @Simona - bai, inca nu ma descurc cu GST and PST si HST...dar le scot eu la capat :)))
    Iar cu asternuturile...am observat chiar ieri cand am spalat asternutul ca aici e o piesa in plus. Si eu care mi-am adus asternuturi din tara :(

    @Nana...am gasit si paturi normale si cred ca spre asa ceva ma voi orienta, daca nu cumva nu se mai gasesc la momentul la care ma duc eu sa imi cumpar :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Lasa, e bine ca tia-i adus din tara asternuturile, ai o investitie mai putin:))
    Mie imi lipsesc ale mele alea din Romania:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe texte! Si nu as zice de loc ca nu ai talent. Dimpotriva, as zice :-)) !! Imi amintesti de unele comentarii ale lui Mircea Cartarescu, la care nu ma mai puteam opri din ras. Si daca nu stii cine sunt, ca nu am fost in stare sa ma postez decat la rubrica anonim, sunt Miri. Good night, Canada, wherever you are ;-) !

    RăspundețiȘtergere
  9. @Miri, multumesc mult! Am realizat ca e putin de Nea Marin in fiecare dintre noi, Craiovenii. Si nu ma pot abtine sa nu il las sa razbata.

    :)

    RăspundețiȘtergere